Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
PRACA ZBIOROWA
978-83-64511-51-6
Nowy
1 Przedmiot egz.
Poezja Zuzanny Ginczanki (Sary Poliny Gincburg) to „twórczość, o której chce się myśleć i rozmawiać, która pozwala na reinterpretacje, ponowne odczytania oraz wielokrotne spojrzenia na utwory i postać poetki”, jak piszą we wstępie redaktorki tomu, Katarzyna Kuczyńska-Koschany i Katarzyna Szymańska.
19,04 zł
28,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | PRACA ZBIOROWA |
Ilość stron | 166 |
Szerokość (mm) | 150 |
Wysokość (mm) | 210 |
Wymiary | 150 x 210 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | PASAŻE |
Poezja Zuzanny Ginczanki (Sary Poliny Gincburg) to „twórczość, o której chce się myśleć i rozmawiać, która pozwala na reinterpretacje, ponowne odczytania oraz wielokrotne spojrzenia na utwory i postać poetki”, jak piszą we wstępie redaktorki tomu, Katarzyna Kuczyńska-Koschany i Katarzyna Szymańska.
Tom zgromadził artykuły naukowe powstałe z przekonania o potrzebie
pogłębiania lektury dorobku tej do niedawna zapomnianej autorki
(przywracanej pamięci powszechnej dzięki monografiom Izoldy Kiec czy Agaty
Araszkiewicz), której utwory zaskakują poetycką dojrzałością i oryginalnością.
Cel ten został osiągnięty dzięki przybliżeniom polegającym na wnikliwej
analizie i interpretacji pojedynczych liryków z bogatej, mimo przedwczesnej śmierci, spuścizny poetyckiej Zuzanny Ginczanki.
Szkice składają się na książkę inspirującą, rysującą interesujące perspektywy badawcze, wpisującą się w proces przewartościowywania dotychczasowych rozpoznań twórczości Ginczanki, książkę stawiającą jednocześnie pytania o możliwość stworzenia nowych punktów odniesienia w interpretacji tej poezji.
z recenzji wydawniczej prof. Tatiany Czerskiej