Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Mody w kulturze i literaturze popularnej Zobacz większe

Mody w kulturze i literaturze popularnej

PRACA ZBIOROWA

97883-242-1645-1

Nowy

UNIVERSITAS

1 Przedmiot

„Popkultura jest jak moda – wzorem zmiany społecznej, w której pojedyncze formy stają się akceptowane i znajdują powszechne uznanie. Aby analizować te dwa fenomeny, należy przypatrzeć się mechanizmom uzyskiwania ogólnej aprobaty...

Więcej szczegółów

25,20 zł

42,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-40%

Ostatnie egzemplarze!

Autor PRACA ZBIOROWA
Ilość stron 430
Wymiary 140 x 205 mm
Wydawca UNIVERSITAS

„Popkultura jest jak moda – wzorem zmiany społecznej, w której pojedyncze formy stają się akceptowane i znajdują powszechne uznanie. Aby analizować te dwa fenomeny, należy przypatrzeć się mechanizmom uzyskiwania ogólnej aprobaty. Literatura i kultura popularna pojawiają się jako proces społecznej selekcji, którego kierunek wynika z ogólnego kierunku »wspólnotowego smaku«. Ów stadny gust jest wyrażany i reprodukowany właśnie w modzie. To podstawowa kategoria estetyczna, która mówi najwięcej o zbiorowych upodobaniach, widocznych żądzach i uśpionych instynktach”.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Mody w kulturze i literaturze popularnej

Mody w kulturze i literaturze popularnej

„Popkultura jest jak moda – wzorem zmiany społecznej, w której pojedyncze formy stają się akceptowane i znajdują powszechne uznanie. Aby analizować te dwa fenomeny, należy przypatrzeć się mechanizmom uzyskiwania ogólnej aprobaty...

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii