Brak produktów
Wydawcy
DZIADZIA BOGUSŁAW
978-83-63434-24-3
Nowy
11 egz.
„Gdyby zastanowić się nad profilem recenzowanej książki, najtrafniejszym chyba określeniem byłaby kwalifikacja jej do ram kulturoznawstwa zaangażowanego, uwzględniającego...
27,20 zł
40,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Autor | DZIADZIA BOGUSŁAW |
Ilość stron | 466 |
Wymiary | 120 x 190 mm |
Wydawca | KATEDRA |
„Gdyby zastanowić się nad profilem recenzowanej książki, najtrafniejszym chyba określeniem byłaby kwalifikacja jej do ram kulturoznawstwa zaangażowanego, uwzględniającego ekonomiczno-kapitałowe uwarunkowania wpływające na jakoś partycypacji w kulturze zapośredniczonej medialnie”.
prof. dr hab. Wojciech J. Burszta
„Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy o mediach, popkulturze, komunikacji, małych strukturach społecznych. (...) Nie waham się (...) stwierdzić, że praca stanowić będzie coś w rodzaju reference book dla przyszłych badaczy prowincjonalności i lokalności w epoce popkultury, komputera i sieci”.
prof. dr hab. Kazimierz Krzysztofek
Na razie nie dodano żadnej recenzji.