Brak produktów
Wydawcy
RED. TRACZYK MICHAŁ
978-83-960454-1-6
Nowy
FUNDACJA INSTYTUT KULTURY POPULARNEJ
51 egz.
Tak jak opowieści obrazkowe cechuje mnogość strategii autorskich (o czym zaświadcza otwierający książkę artykuł Tomasza Pstrągowskiego), tak zgromadzone tu teksty są dowodem na zróżnicowanie refleksji komiksoznawczej.
27,20 zł
40,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Autor | RED. TRACZYK MICHAŁ |
Rok wydania | 2021 |
Ilość stron | 198 |
Szerokość (mm) | 147 |
Wysokość (mm) | 208 |
Grzbiet (mm) | 11 |
Wymiary | 147 x 208 x 11 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | FUNDACJA INSTYTUT KULTURY POPULARNEJ |
Tak jak opowieści obrazkowe cechuje mnogość strategii autorskich (o czym zaświadcza otwierający książkę artykuł Tomasza Pstrągowskiego), tak zgromadzone tu teksty są dowodem na zróżnicowanie refleksji komiksoznawczej. Są w tej książce analizy poświęcone zarówno grupom utworów oscylujących wokół wspólnego problemu (boleśnie doświadczana cielesność w komiksie kobiecym u Kingi Kuczyńskiej, opisana przez Michała Traczyka ewolucja myśli twórczej w pracach Szawła Płóciennika), jak i rozprawy skupione na pojedynczych dziełach: zmaganiu z życiem i śmiercią rodziców w Porozmawiajmy o czymś przyjemniejszym Roz Chast (Izolda Kiec), szczegółowej analizie samotności w Samotniku Christophe’a Chaboutégo (Marek Kaźmierczak), egzystencjalnej refleksji nad kondycją człowieka i artysty w albumie Venezia Jirō Taniguchiego (Rafał Szczerbakiewicz) oraz sporze o wartości nadrzędne w zderzeniu mikro- i makrohistorii na przykładzie Story of Dina Gottliebova-Babbitt Rafaela Medoffa, Neala Adamsa oraz Joego Kuberta (Rafał Wójcik).
Na razie nie dodano żadnej recenzji.