Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
CIBOROWSKA AGNIESZKA, LIPIŃSKI JAROSŁAW
978-83-283-7883-4
Nowy
0 Przedmiot egz.
Dzięki lekturze SEO dla początkujących poznasz najważniejsze czynniki wpływające na pozycje stron w wynikach wyszukiwania Google. Nauczysz się też technik, które pomogą tak wypozycjonować stronę, by zajmowała wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania.
40,12 zł
59,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Niedostępny
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | CIBOROWSKA AGNIESZKA, LIPIŃSKI JAROSŁAW |
Rok wydania | 2022 |
Ilość stron | 278 |
Szerokość (mm) | 160 |
Wysokość (mm) | 233 |
Grzbiet (mm) | 20 |
Wymiary | 160 x 233 x 20 mm |
Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
Wydawca | HELION |
Od zera do SEO-bohatera!
Trzecia książka duetu Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński (po WordPress dla początkujących i WordPress 5 dla początkujących) wydana przez Helion dotyczy pozycjonowania stron internetowych. Dwie pierwsze powstały z myślą o tych, którzy chcą samodzielnie nauczyć się tworzyć strony internetowe - najnowsza publikacja stanowi niejako dopełnienie tamtych podręczników. Jest przeznaczona dla osób, które chciałyby się zająć zwiększeniem widoczności w wyszukiwarkach i oglądalności swoich istniejących już serwisów.
Dzięki lekturze SEO dla początkujących poznasz najważniejsze czynniki wpływające na pozycje stron w wynikach wyszukiwania Google. Nauczysz się też technik, które pomogą tak wypozycjonować stronę, by zajmowała wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania.
Autorzy urozmaicili tekst licznymi definicjami, wskazówkami, cytatami, ciekawostkami i rysunkami. Ponadto znajdziesz tu wskazówki, w jaki sposób pozyskiwać linki do serwisu, opisy narzędzi analitycznych przydatnych w pracy nad pozycjonowaniem stron, a także szczegółowo opisane (znane i prawdopodobne) czynniki rankingowe: techniczne, związane z treścią i zewnętrzne. Osobny rozdział poświęcono systemowi reklamowemu Google Ads, który może stanowić uzupełnienie działań związanych z pozycjonowaniem stron internetowych.
Jak działają wyszukiwarki internetowe
Dobór fraz kluczowych
Czynniki rankingowe
Przygotowywanie witryny
Pozyskiwanie linków
Przykładowe źródła linków
SEO copywriting
Śledzenie wyników
Częste problemy i błędy
Poznaj tajniki pozycjonowania stron internetowych. Skorzystaj z wiedzy praktyków!