Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

NEWSLETTER

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej Zobacz większe

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej

KANIEWSKA-SĘBA A.

978-83-65817-33-4

Nowy

UAM

6 egz.

Ujęcie metodologiczne z przykładami zastosowań.

Więcej szczegółów

36,33 zł

51,90 zł

-30%

Autor KANIEWSKA-SĘBA A.
Rok wydania 2018
Ilość stron 200
Szerokość (mm) 167
Wysokość (mm) 242
Wymiary 10
Oprawa miękka
Wydawca UAM

W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty skuteczności komunikacji marketingowej.

Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie, że dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod.



Opis stanowi fragment Wstępu



Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej

Ujęcie metodologiczne z przykładami zastosowań.

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii