UAM Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej KANIEWSKA-SĘBA A. - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej Zobacz większe

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej

KANIEWSKA-SĘBA A.

978-83-65817-33-4

Nowy

UAM

2 egz.

Ujęcie metodologiczne z przykładami zastosowań.

Więcej szczegółów

35,29 zł

51,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Ostatnie egzemplarze!

Autor KANIEWSKA-SĘBA A.
Rok wydania 2018
Ilość stron 200
Szerokość (mm) 167
Wysokość (mm) 242
Wymiary 10
Oprawa miękka
Wydawca UAM

W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty skuteczności komunikacji marketingowej.

Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie, że dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod.



Opis stanowi fragment Wstępu



Produkty z tej samej kategorii