Brak produktów
Wydawcy
KANIEWSKA-SĘBA A.
978-83-65817-33-4
Nowy
2 egz.
Ujęcie metodologiczne z przykładami zastosowań.
35,29 zł
51,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Ostatnie egzemplarze!
Autor | KANIEWSKA-SĘBA A. |
Rok wydania | 2018 |
Ilość stron | 200 |
Szerokość (mm) | 167 |
Wysokość (mm) | 242 |
Wymiary | 10 |
Oprawa | miękka |
Wydawca | UAM |
W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty skuteczności komunikacji marketingowej.
Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie, że dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod.
Opis stanowi fragment Wstępu
Na razie nie dodano żadnej recenzji.