Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
Koziarz Marta, Marzec Krzysztof, Trzósło Tomasz
978-83-8322-187-8
Nowy
20 Przedmiot egz.
60,52 zł
89,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | Koziarz Marta, Marzec Krzysztof, Trzósło Tomasz |
Rok wydania | 2025 |
Ilość stron | 384 |
Szerokość (mm) | 168 |
Wysokość (mm) | 237 |
Grzbiet (mm) | 20 |
Wymiary | 168 x 237 x 20 mm |
Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
Wydawca | ONEPRESS |
Wszystko, co musisz wiedzieć o narzędziach reklamowych Google
Żadna z gałęzi marketingu nie rozwija się i nie zmienia dziś równie dynamicznie, jak działania reklamowe prowadzone w internecie. Szczególnie mocną pozycję ma w tym świecie Google, który dostarcza marketerom cały pakiet narzędzi przeznaczonych do pozycjonowania, ustawiania reklam w wyszukiwarkach i na stronach, a także analizowania skuteczności własnych działań i zachowań klientów.
Opanowanie narzędzi marketingowych, które oferuje Google, to warunek skutecznego promowania marki, jej produktów i usług w sieci. W osiągnięciu tego celu pomoże Ci ten podręcznik. Wprowadzi Cię on krok po kroku w świat SEO i SEM, wskaże, jak działać w Google Ads i Google Analytics 4, dostarczy niezbędnej teorii, podsunie dobre praktyki, a także listę konkretnych zadań do realizacji. Pokaże też przykłady i antyprzykłady ― do naśladowania i do unikania ― co pozwoli Ci lepiej poznać praktyczne zastosowanie opisywanych strategii i narzędzi. Dodatkowo pozycja zawiera ponad 150 minut dodatkowych materiałów wideo. Słowem, znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz, by skutecznie korzystać z marketingowych narzędzi Google.
Drugie wydanie podręcznika zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące współpracy z agencjami, studia przypadku i tematy przydatne dla osób, które chciałyby rozpocząć karierę w branży na stanowisku SEM specialist.