Brak produktów
Wydawcy
Dziuba Dariusz Tadeusz
978-83-8022-013-3
Nowy
10 egz.
Jedna z pierwszych książek na europejskim rynku wydawniczym, która ujmuje całościowo problematykę crowdfundingu. Walory naukowe, zaprezentowana w pracy obszerna wiedza empiryczna i faktograficzna czynią to dzieło przystępnym dla szerokiego spektrum czytelników.
Książka w języku angielskim.
26,52 zł
39,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Autor | Dziuba Dariusz Tadeusz |
Ilość stron | 182 |
Wymiary | 130 x 200 mm, okładka miękka |
Oprawa | miękka |
Wydawca | DRUGIE |
Jedna z pierwszych książek na europejskim rynku wydawniczym, która ujmuje całościowo problematykę crowdfundingu. Walory naukowe, zaprezentowana w pracy obszerna wiedza empiryczna i faktograficzna czynią to dzieło przystępnym dla szerokiego spektrum czytelników. Praktykom wskazuje możliwości wykorzystania technologii informacyjnych oraz lepszej aktywizacji zasobów posiadanych przez mikro-podmioty, a naukowcom metody i kierunki dalszych badań nad nowymi formami działalności ekonomicznej w warunkach globalizacji i nowoczesnej teleinformatyki. Z książką powinni się zatem zapoznać studenci i wykładowcy szkół ekonomicznych, uczestnicy studiów podyplomowych ekonomii i zarządzania, w szczególności wszystkich studiów MBA z zakresu finansów oraz z zakresu informatyki gospodarczej. Również menedżerowie instytucji, przedsiębiorstw, fundacji prowadzących swoją działalność w oparciu o środki społeczne (charytatywne, kulturalne, oświatowe), dla których crowdfunding jest lub może być ważną formą pozyskiwania funduszy. A dla projektantów i administratorów systemów e-commerce oraz informatycznych platform crowdfundingu książka profesora Dziuby to literatura obowiązkowa.