Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Jak stworzyć plan marketingowy Zobacz większe

Jak stworzyć plan marketingowy

WESTWOOD JOHN

978-83-66416-35-2

Nowy

LINGEA

18 egz.

Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele.

Więcej szczegółów

23,73 zł

34,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Autor WESTWOOD JOHN
Rok wydania 2021
Ilość stron 192
Szerokość (mm) 138
Wysokość (mm) 216
Grzbiet (mm) 10
Wymiary 138 x 216 x 10 mm
Oprawa miękka
Wydawca LINGEA

Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Pozycja obowiązkowa dla każdego, komu zależy na rozwoju firmy lub wypromowaniu swojego produktu.

Seria Droga do Sukcesu jest skierowana do początkujących menedżerów i przyszłych liderów oraz do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje. Znajdziesz w niej cenne refleksje, przydatne rady i sprawdzone techniki.

Książki z tej serii pomogą Ci:
    • zdobyć podstawowe umiejętności i podnieść swoją efektywność
    • błyskawicznie osiągnąć wymierne postępy
    • rozwinąć swoja karierę, a także poprawić jakość życia osobistego

Nazwa producenta Lingea Sp. z o.o.
Miasto Kraków
Ulica, numer domu i lokalu Ariańska 18/1
Kod pocztowy 31-505
Kontakt mailowy info@lingea.pl
Kraj pochodzenia Czechy
Kraj produkcji Polska

Produkty z tej samej kategorii