Brak produktów
Wydawcy
GAŁĄZKIEWICZ IGOR
978-83-289-1140-6
Nowy
16 egz.
74,12 zł
109,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Autor | GAŁĄZKIEWICZ IGOR |
Rok wydania | 2023 |
Ilość stron | 360 |
Szerokość (mm) | 165 |
Wysokość (mm) | 235 |
Grzbiet (mm) | 25 |
Wymiary | 165 x 235 x 25 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | ONEPRESS |
Art branding 2 Światło na sztukę! Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby pierwotne, podstawowe. Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.
Ferie 2024 - nie daj się zimowej nudzie
Na razie nie dodano żadnej recenzji.