Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Art branding 2 motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Art branding 2

GAŁĄZKIEWICZ IGOR

978-83-289-1140-6

Nowy

ONEPRESS

16 egz.

74,12 zł

109,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Autor GAŁĄZKIEWICZ IGOR
Rok wydania 2023
Ilość stron 360
Szerokość (mm) 165
Wysokość (mm) 235
Grzbiet (mm) 25
Wymiary 165 x 235 x 25 mm
Oprawa miękka
Wydawca ONEPRESS

Art branding 2 Światło na sztukę! Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby pierwotne, podstawowe. Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.
Ferie 2024 - nie daj się zimowej nudzie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Art branding 2

Art branding 2

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii