Brak produktów
Wydawcy
NORMAN DONALD A
978-83-213-4870-4
Nowy
3 egz.
...
40,12 zł
59,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Ostatnie egzemplarze!
Autor | NORMAN DONALD A |
Ilość stron | 264 |
Szerokość (mm) | 135 |
Wysokość (mm) | 200 |
Grzbiet (mm) | 15 |
Wymiary | 135 x 200 x 15 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | ARKADY |
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśnia, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.