Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie Donald A. Norman motyleksiążkowe.pl Zobacz większe

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

NORMAN DONALD A

978-83-213-4870-4

Nowy

ARKADY

3 egz.

40,12 zł

59,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Ostatnie egzemplarze!

Autor NORMAN DONALD A
Ilość stron 264
Szerokość (mm) 135
Wysokość (mm) 200
Grzbiet (mm) 15
Wymiary 135 x 200 x 15 mm
Oprawa miękka
Wydawca ARKADY

Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśnia, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

...

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii