Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
NORMAN DONALD A
978-83-213-4870-4
Nowy
0 Przedmiot egz.
40,12 zł
59,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Niedostępny
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | NORMAN DONALD A |
Ilość stron | 264 |
Szerokość (mm) | 135 |
Wysokość (mm) | 200 |
Grzbiet (mm) | 15 |
Wymiary | 135 x 200 x 15 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | ARKADY |
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśnia, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
Nazwa producenta | Wydawnictwo Arkady |
Miasto | Warszawa |
Ulica, numer domu i lokalu | Dobra 28 |
Kod pocztowy | 00-344 |
Kontakt mailowy | info@arkady.eu |
Kraj pochodzenia | Polska |
Kraj produkcji | Polska |