Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950-2021 Zobacz większe

Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950-2021

BOROWIAK MARLENA

978-83-66627-22-2

Nowy

KIRIN

8 egz.

Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 1950–2021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.

Więcej szczegółów

27,13 zł

39,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Autor BOROWIAK MARLENA
Rok wydania 2022
Ilość stron 122
Szerokość (mm) 150
Wysokość (mm) 210
Grzbiet (mm) 12
Wymiary 150 x 210 x 12 mm
Oprawa miękka
Wydawca KIRIN

Na przestrzeni wieków Japonia wykształciła szereg wzorców męskości, które odzwierciedlały bieżące realia społeczne, sytuację polityczną, panującą modę, a także etap rozwoju kultury. W połowie XX stulecia siłę kraju, który podniósł się z powojennej ruiny i sięgał po tytuł globalnego mocarstwa, stanowili salarymani: schludni pracownicy umysłowi, gotowi poświęcić czas wolny i rodzinę w imię firmy. Jednak w przeciągu pół wieku ów ideał był wielokrotnie kontestowany, co zaowocowało wykształceniem się innych, niekiedy skrajnych koncepcji męskości, opartych na takich wartościach, jak opiekuńczość, dbałość o urodę, a nawet aseksualność. Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 1950–2021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950-2021

Zmiany w wizerunku męskości w Japonii w latach 1950-2021

Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 1950–2021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii