Brak produktów
Wydawcy
Praca zbiorowa
978-83-7507-049-1
Nowy
4 egz.
Słownictwo współczesnych mediów elektornicznych to jeden z najciekawszych tematów współczesnych badań lingwistycznych. Neosemantyzacja, metaforyzacja i frazeologizacja, przeboje językowe i język środowiskowy to tylko przykłady zjawisk obecnie zachodzących w tej sferze języka z wielką dynamiką.
20,40 zł
30,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Autor | Praca zbiorowa |
Ilość stron | 174 str. |
Wymiary | 165 x 235 |
Wydawca | SEMPER |
Słownictwo współczesnych mediów elektornicznych to jeden z najciekawszych tematów współczesnych badań lingwistycznych. Neosemantyzacja, metaforyzacja i frazeologizacja, przeboje językowe i język środowiskowy to tylko przykłady zjawisk obecnie zachodzących w tej sferze języka z wielką dynamiką.
Tom, który oddajemy do rąk czytelników, stanowi kolejne ogniwo w serii publikacji poświęconych komunikacji medialnej, wydanych przez Pracownię Języka Elektronicznych Środków Przekazu na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Zespół Pracowni, pod kierunkiem profesora Jerzego Podrackiego, prowadzi badania nad procesami zachodzącymi w progu XXI wieku w elektronicznych środkach masowego przekazu - zarówno w warstwie gramatycznej, jak i słownikowej - szczególnie interesującej, bo zmieniającej się najszybciej.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.