UAM Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji? RED.PAWEŁCZYK P - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji? Zobacz większe

Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?

RED.PAWEŁCZYK P

978-83-60677-07-0

Nowy

UAM

2 egz.

Marketing polityczny stanowi szansę dalszego rozwoju demokracji i budowania społeczeństwa obywatelskiego, ale może także stanowić istotne dla tego systemu zagrożenie. Prezentowana książka stanowi próbę określenia i oszacowania tych szans i zagrożeń.

Więcej szczegółów

24,48 zł

36,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Ostatnie egzemplarze!

Autor RED.PAWEŁCZYK P
Rok wydania 2007
Ilość stron 162 x 240 x 20 mm
Szerokość (mm) 162
Wysokość (mm) 240
Grzbiet (mm) 20
Wymiary 20
Oprawa miękka
Wydawca UAM

Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, “Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej” zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego. (...) Część druga, “Doświadczenia kampanii wyborczych” poświęcona jest przede wszystkim analizie kampanii parlamentarnej i prezydenckiej w Polsce w 2005 roku. (...) Rok 2006 przynosi kolejną kampanię wyborczą, tym razem samorządową. Niezbędnym staje się więc także charakterystyka marketingu w odniesieniu do wyboru władz na tym szczeblu. Problemowi temu poświęcona jest trzecia część publikacji.



Opis stanowi fragment Wstępu.

Produkty z tej samej kategorii