UAM
Brak produktów
Zobacz większe
RED.PAWEŁCZYK P
978-83-60677-07-0
Nowy
2 egz.
Marketing polityczny stanowi szansę dalszego rozwoju demokracji i budowania społeczeństwa obywatelskiego, ale może także stanowić istotne dla tego systemu zagrożenie. Prezentowana książka stanowi próbę określenia i oszacowania tych szans i zagrożeń.
24,48 zł
36,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Ostatnie egzemplarze!
| Autor | RED.PAWEŁCZYK P |
| Rok wydania | 2007 |
| Ilość stron | 162 x 240 x 20 mm |
| Szerokość (mm) | 162 |
| Wysokość (mm) | 240 |
| Grzbiet (mm) | 20 |
| Wymiary | 20 |
| Oprawa | miękka |
| Wydawca | UAM |
Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, “Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej” zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego. (...) Część druga, “Doświadczenia kampanii wyborczych” poświęcona jest przede wszystkim analizie kampanii parlamentarnej i prezydenckiej w Polsce w 2005 roku. (...) Rok 2006 przynosi kolejną kampanię wyborczą, tym razem samorządową. Niezbędnym staje się więc także charakterystyka marketingu w odniesieniu do wyboru władz na tym szczeblu. Problemowi temu poświęcona jest trzecia część publikacji.
Opis stanowi fragment Wstępu.