Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Oblicza umysłu. Ucząc się kreatywności (wydanie drugie) Zobacz większe

Oblicza umysłu. Ucząc się kreatywności (wydanie drugie)

Robinson Ken

978-83-65532-05-3

Nowy

ELEMENT

5 egz.

Nowe, w pełni zaktualizowane wydanie głośnej książki Kena Robinsona wydane dziesięć lat po pierwszym wydaniu.

Więcej szczegółów

38,76 zł

57,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Autor Robinson Ken
Ilość stron 333
Wymiary 140 x 210 mm, okładka miękka
Oprawa miękka
Wydawca ELEMENT

W dziesięć lat po pierwszym wydaniu swojej głośnej książki Ken Robinson napisał w pełni zaktualizowaną edycję. Oblicza umysłu. Ucząc się kreatywności to lektura pełna przykładów, naukowych analiz, a także zabawnych anegdot, stanowiąca szczegółową diagnozę edukacji i wielu innych sfer życia społecznego, a jednocześnie wezwanie do zmiany – do odkrycia w sobie niewyczerpanych pokładów zdolności kreatywnych, które stanowią o naszej przyszłości.

W książce Ken Robinson udziela odpowiedzi na trzy najważniejsze pytania:
• Dlaczego promowanie kreatywności jest kwestią fundamentalną? Liderzy biznesu, politycy i pedagodzy podkreślają ogromne znaczenie promowania kreatywności i innowacyjności. Dlaczego jest to ważne?
• W czym tkwi problem? Dlaczego ludzie potrzebują pomocy, by stać się kreatywnymi? Dzieci przecież kipią od pomysłów! Dlaczego po okresie dorastania wydaje nam się, że już nie jesteśmy kreatywni?
• Z czym się to wiąże? Czym jest kreatywność? Czy wszyscy są kreatywni czy też tylko nieliczni? Czy można rozwijać kreatywność, a jeżeli tak, to w jaki sposób?

Nazwa producenta Wydawnictwo Element
Miasto Gliwice
Ulica, numer domu i lokalu Zwycięstwa 10
Kod pocztowy 44-100
Kontakt mailowy biuro@wydawnictwoelement.pl
Kraj pochodzenia Polska

Produkty z tej samej kategorii