Brak produktów
Wydawcy
Robinson Ken
978-83-65532-05-3
Nowy
10 egz.
Nowe, w pełni zaktualizowane wydanie głośnej książki Kena Robinsona wydane dziesięć lat po pierwszym wydaniu.
40,12 zł
59,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Autor | Robinson Ken |
Ilość stron | 333 |
Wymiary | 140 x 210 mm, okładka miękka |
Oprawa | miękka |
Wydawca | ELEMENT |
W dziesięć lat po pierwszym wydaniu swojej głośnej książki Ken Robinson napisał w pełni zaktualizowaną edycję. Oblicza umysłu. Ucząc się kreatywności to lektura pełna przykładów, naukowych analiz, a także zabawnych anegdot, stanowiąca szczegółową diagnozę edukacji i wielu innych sfer życia społecznego, a jednocześnie wezwanie do zmiany – do odkrycia w sobie niewyczerpanych pokładów zdolności kreatywnych, które stanowią o naszej przyszłości.
W książce Ken Robinson udziela odpowiedzi na trzy najważniejsze pytania:
• Dlaczego promowanie kreatywności jest kwestią fundamentalną? Liderzy biznesu, politycy i pedagodzy podkreślają ogromne znaczenie promowania kreatywności i innowacyjności. Dlaczego jest to ważne?
• W czym tkwi problem? Dlaczego ludzie potrzebują pomocy, by stać się kreatywnymi? Dzieci przecież kipią od pomysłów! Dlaczego po okresie dorastania wydaje nam się, że już nie jesteśmy kreatywni?
• Z czym się to wiąże? Czym jest kreatywność? Czy wszyscy są kreatywni czy też tylko nieliczni? Czy można rozwijać kreatywność, a jeżeli tak, to w jaki sposób?
Na razie nie dodano żadnej recenzji.