Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Media dawne i współczesne t.II Zobacz większe

Media dawne i współczesne t.II

RED.KOSMANOWA B

978-83-60677-16-2

Nowy

UAM

3 egz.

Publikacja składa się z szesnastu artykułów, które można podzielić na dwie grupy (...)

Więcej szczegółów

14,21 zł

20,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Ostatnie egzemplarze!

Autor RED.KOSMANOWA B
Rok wydania 2007
Ilość stron 210
Szerokość (mm) 165
Wysokość (mm) 240
Grzbiet (mm) 11
Wymiary 165 x 240 x 11 mm
Oprawa miękka
Wydawca UAM

Zakład Dziennikarstwa INPiD poznańskiego Uniwersytetu Adama Mickiewicza od lat publikuje prace poświęcone analizie prasy historycznej i współczesnej. Jednak od pewnego czasu obszar tematyczny wydawanych opracowań wyraźnie się poszerzył i wykracza poza, z oczywistych względów najbliższą ośrodkowi, problematykę prasy wielkopolskiej. Praca zbiorowa Media dawne i współczesne, której drugi tom ukazał się w 2007 roku, jest wyrazem takiej właśnie działalności. Publikacja składa się z szesnastu artykułów, które można podzielić na dwie grupy, przyjmując kryterium tematyczne: - artykuły dotyczące prasy historycznej - poświęcone zarówno historii prasy i prasoznawstwa, jak i konkretnym tytułom, postaciom wybitnych dziennikarzy i publicystów, a także analizie ważnych wydarzeń historycznych z punktu widzenia relacji prasowych, - artykuły poruszające problematykę współczesnych mediów - poświęcone wyzwaniom, zagrożeniom oraz przyszłości mediów, nowym zjawiskom i technologiom informacyjnym, a także analizie relacji prasowych dotyczących istotnych bieżących wydarzeń; za cezurę czasu, w odniesieniu do mediów polskich, można przyjąć rok 1989.

Opis stanowi fragment Wstępu.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Media dawne i współczesne t.II

Media dawne i współczesne t.II

Publikacja składa się z szesnastu artykułów, które można podzielić na dwie grupy (...)

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii