Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
SCHUMAN HOWARD
978-83-7737-019-3
Nowy
2 Przedmiot egz.
Punktem wyjścia autora jest konstatacja, że najsłabszym punktem badań przy użyciu metody sondażowej jest interpretacja, trafne określenie znaczenia udzielonych przez badanych odpowiedzi – stąd tytuł książki...
27,63 zł
42,50 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-35%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | SCHUMAN HOWARD |
Wydawca | OFICYNA NAUKOWA |
Punktem wyjścia autora jest konstatacja, że najsłabszym punktem badań przy użyciu metody sondażowej jest interpretacja, trafne określenie znaczenia udzielonych przez badanych odpowiedzi – stąd tytuł książki. Kwestia ta dotyczy w szczególnym stopniu komunikacji publicznej – nacisk kładzie się tam na procenty odpowiedzi, a ich znaczenie często pozostaje niewypowiedziane, niejasne i trudne do uchwycenia. Zarazem – i to jest motyw wiodący tej książki – metody sondażowe same mogą być użyte do poprawy naszych zdolności rozumienia zarówno pytań, jak i odpowiedzi sondażowych.
Nazwa producenta | Oficyna Naukowa Ewa Pajestka-Kojder |
Miasto | Warszawa |
Ulica, numer domu i lokalu | Sobieskiego 104 lok 22 |
Kod pocztowy | 00-764 |
Kontakt mailowy | oficyna.naukowa@data.pl |
Kraj pochodzenia | Polska |