Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Metoda i znaczenie w badaniach sondażowych Zobacz większe

Metoda i znaczenie w badaniach sondażowych

SCHUMAN HOWARD

978-83-7737-019-3

Nowy

OFICYNA NAUKOWA

2 egz.

Punktem wyjścia autora jest konstatacja, że najsłabszym punktem badań przy użyciu metody sondażowej jest interpretacja, trafne określenie znaczenia udzielonych przez badanych odpowiedzi – stąd tytuł książki...

Więcej szczegółów

28,90 zł

42,50 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Ostatnie egzemplarze!

Autor SCHUMAN HOWARD
Wydawca OFICYNA NAUKOWA

Punktem wyjścia autora jest konstatacja, że najsłabszym punktem badań przy użyciu metody sondażowej jest interpretacja, trafne określenie znaczenia udzielonych przez badanych odpowiedzi – stąd tytuł książki. Kwestia ta dotyczy w szczególnym stopniu komunikacji publicznej – nacisk kładzie się tam na procenty odpowiedzi, a ich znaczenie często pozostaje niewypowiedziane, niejasne i trudne do uchwycenia. Zarazem – i to jest motyw wiodący tej książki – metody sondażowe same mogą być użyte do poprawy naszych zdolności rozumienia zarówno pytań, jak i odpowiedzi sondażowych.


Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Metoda i znaczenie w badaniach sondażowych

Metoda i znaczenie w badaniach sondażowych

Punktem wyjścia autora jest konstatacja, że najsłabszym punktem badań przy użyciu metody sondażowej jest interpretacja, trafne określenie znaczenia udzielonych przez badanych odpowiedzi – stąd tytuł książki...

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii