Brak produktów
Wydawcy
ŻUKOWSKI MARCIN
978-83-289-0492-7
Nowy
19 egz.
37,33 zł
54,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Autor | ŻUKOWSKI MARCIN |
Rok wydania | 2024 |
Ilość stron | 240 |
Szerokość (mm) | 140 |
Wysokość (mm) | 210 |
Grzbiet (mm) | 13 |
Wymiary | 140 x 210 x 13 mm |
Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
Wydawca | ONEPRESS |
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotnikó,w, któ,re człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.
Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśró,d rodziny i znajomych, tych, któ,rych znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, kró,tkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.