Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Ty w social mediach Marcin Żukowski motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Ty w social mediach

ŻUKOWSKI MARCIN

978-83-289-0492-7

Nowy

ONEPRESS

19 egz.

37,33 zł

54,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Autor ŻUKOWSKI MARCIN
Rok wydania 2024
Ilość stron 240
Szerokość (mm) 140
Wysokość (mm) 210
Grzbiet (mm) 13
Wymiary 140 x 210 x 13 mm
Oprawa miękka ze skrzydełkami
Wydawca ONEPRESS

Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz

Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotnikó,w, któ,re człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.

Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśró,d rodziny i znajomych, tych, któ,rych znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, kró,tkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Ty w social mediach

Ty w social mediach

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii