Brak produktów
Wydawcy
DĄBROWSKI MARCIN
978-83-832-2261-5
Nowy
20 egz.
35,40 zł
59,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-40%
Autor | DĄBROWSKI MARCIN |
Rok wydania | 2024 |
Ilość stron | 200 |
Szerokość (mm) | 140 |
Wysokość (mm) | 208 |
Grzbiet (mm) | 12 |
Wymiary | 140 x 208 x 12 mm |
Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
Wydawca | ONEPRESS |
Dlaczego projekty (zawsze) są opóźnione i jak temu zaradzić
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…
Problem polega na tym, że te wydawnictwa w żaden sposób nie przygotowują kierownika projektu do pracy w rzeczywistym środowisku biznesowym i z prawdziwym klientem. Dlatego zamysłem autora tej książki było, by stanowiła ona zbiór kluczowych zasad, które powinno się stosować, aby „dowozić” trudne i nierealne projekty. Zasady te są niezależne od wybranej metodyki czy metodologii prowadzenia projektu ― pozostają wobec nich komplementarne i pomagają z sukcesem kończyć nawet te projekty, które wydają się być nierealne: czasowo, finansowo, technicznie itd.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.