Brak produktów
Wydawcy
BAKALARSKA-STANKIEWICZ JUSTYNA
978-83-832-2335-3
Nowy
20 egz.
34,20 zł
57,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-40%
Autor | BAKALARSKA-STANKIEWICZ JUSTYNA |
Rok wydania | 2024 |
Ilość stron | 200 |
Szerokość (mm) | 140 |
Wysokość (mm) | 208 |
Grzbiet (mm) | 13 |
Wymiary | 140 x 208 x 13 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | ONEPRESS |
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn.
Także w świecie reklamy.
Nie wierzysz?
Przeczytaj!
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm?
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
Najwyższy czas to zmienić!
Na razie nie dodano żadnej recenzji.