Brak produktów
Wydawcy
TRACY BRIAN
978-83-832-2915-7
Nowy
19 egz.
29,94 zł
49,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-40%
Autor | TRACY BRIAN |
Rok wydania | 2024 |
Ilość stron | 184 |
Szerokość (mm) | 140 |
Wysokość (mm) | 208 |
Grzbiet (mm) | 15 |
Wymiary | 140 x 208 x 15 mm |
Oprawa | twarda |
Wydawca | ONEPRESS |
Nie sposób choćby przejrzeć wszystkich książek, które poświęcono prowadzeniu firmy, jednak nawet najnowsze i najmądrzejsze paradygmaty zarządzania strategicznego podlegają prostemu testowi: czy to się sprawdza? Konsekwencje tego faktu są doniosłe: różnica między sukcesem a porażką w biznesie w dużej mierze zależy od umiejętności strategicznego planowania i ciągłego upewniania się, że wszystko, co się dzieje w przedsiębiorstwie, przyczynia się do osiągania celów biznesowych.
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę - miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.
Zapoznasz się z praktycznymi technikami pozwalającymi jej prosperować nawet na najtrudniejszych rynkach. Przede wszystkim zrozumiesz, jak zachować elastyczność, wyraziście przekazywać wizję, wartości i misję swojej firmy, dobrze sobie radzić ze zmianami i zatrudniać najlepszych ludzi.
Najlepszym sposobem przewidywania przyszłości jest jej tworzenie!
Peter Drucker
Na razie nie dodano żadnej recenzji.