Brak produktów
Wydawcy
DMUCHOWSKI TOMASZ
978-83-289-0410-1
Nowy
27 egz.
29,94 zł
49,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-40%
Autor | DMUCHOWSKI TOMASZ |
Rok wydania | 2024 |
Ilość stron | 168 |
Szerokość (mm) | 140 |
Wysokość (mm) | 205 |
Grzbiet (mm) | 10 |
Wymiary | 140 x 205 x 10 mm |
Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
Wydawca | ONEPRESS |
Znaj(dź) swojego klienta
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ... co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?
I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki.
Sukces w growth hackingu opiera się na ścisłym przestrzeganiu procesu wzrostu, który to proces składa się z następujących etapów:
Określenie celów wzrostu
Identyfikacja kluczowych wskaźników (KPI)
Generowanie pomysłów na eksperymenty
Priorytetyzacja i planowanie eksperymentów
Przeprowadzenie eksperymentów
Analiza wyników i optymalizacja
Na razie nie dodano żadnej recenzji.