Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Growth Hacking Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Growth Hacking Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

DMUCHOWSKI TOMASZ

978-83-289-0410-1

Nowy

ONEPRESS

27 egz.

29,94 zł

49,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-40%

Autor DMUCHOWSKI TOMASZ
Rok wydania 2024
Ilość stron 168
Szerokość (mm) 140
Wysokość (mm) 205
Grzbiet (mm) 10
Wymiary 140 x 205 x 10 mm
Oprawa miękka ze skrzydełkami
Wydawca ONEPRESS

Znaj(dź) swojego klienta

Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ... co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?

I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki.

Sukces w growth hackingu opiera się na ścisłym przestrzeganiu procesu wzrostu, który to proces składa się z następujących etapów:

    Określenie celów wzrostu
    Identyfikacja kluczowych wskaźników (KPI)
    Generowanie pomysłów na eksperymenty
    Priorytetyzacja i planowanie eksperymentów
    Przeprowadzenie eksperymentów
    Analiza wyników i optymalizacja


Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Growth Hacking Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

Growth Hacking Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii