Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Tworzenie doświadczeń klientów Artur Urbański Lucyna Dziewa motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Tworzenie doświadczeń klientów

URBAŃSKI ARTUR

978-83-832-2263-9

Nowy

ONEPRESS

29 egz.

52,36 zł

77,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Autor URBAŃSKI ARTUR
Rok wydania 2023
Ilość stron 256
Szerokość (mm) 240
Wysokość (mm) 190
Grzbiet (mm) 20
Wymiary 240 x 190 x 20 mm
Oprawa miękka
Wydawca ONEPRESS

 W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność

Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ... ta książka jest dla Ciebie!

Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie ... dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Tworzenie doświadczeń klientów

Tworzenie doświadczeń klientów

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii