Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych celów Jarosław Szczepański motyleksiążkowe.pl Zobacz większe

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych celów

SZCZEPAŃSKI JAROSŁAW

978-83-289-0153-7

Nowy

ONEPRESS

Wydanie II poszerzone

Więcej szczegółów

46,92 zł

69,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor SZCZEPAŃSKI JAROSŁAW
Rok wydania 2023
Ilość stron 352
Szerokość (mm) 155
Wysokość (mm) 235
Grzbiet (mm) 17
Wymiary 155 x 235 x 17 mm
Oprawa miękka
Wydawca ONEPRESS

Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?

Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom — prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana przez praktyka dla praktyków. Znajdziesz tu prostą i niezawodną metodę projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku.

Zawartą tu wiedzę popierają dziesiątki przykładów wprost z życia. Dowiesz się z nich, jak najlepsi rozwiązywali strategiczne problemy i jak budowali swoją przewagę rynkową. Zobaczysz, jakie wskazówki i praktyczne narzędzia są przydatne w pracy menedżera. Autor książki wie, że każdy potrzebuje dobrej strategii i każdy jest w stanie ją stworzyć. Trzeba tylko poznać reguły gry, a te opisane są w niniejszym poradniku.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych celów

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych celów

Wydanie II poszerzone

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii