Brak produktów
Wydawcy
SROKA KINGA
978-83-283-9890-0
Nowy
6 egz.
Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
38,76 zł
57,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Autor | SROKA KINGA |
Rok wydania | 2023 |
Ilość stron | 198 |
Szerokość (mm) | 140 |
Wysokość (mm) | 210 |
Grzbiet (mm) | 10 |
Wymiary | 140 x 210 x 10 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | ONEPRESS |
Witaj w świecie fascynujących danych!
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ? Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.
Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.