Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących Kinga Sroka motyleksiążkowe.pl Zobacz większe

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących

SROKA KINGA

978-83-283-9890-0

Nowy

ONEPRESS

6 egz.

Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości

Więcej szczegółów

38,76 zł

57,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Autor SROKA KINGA
Rok wydania 2023
Ilość stron 198
Szerokość (mm) 140
Wysokość (mm) 210
Grzbiet (mm) 10
Wymiary 140 x 210 x 10 mm
Oprawa miękka
Wydawca ONEPRESS

Witaj w świecie fascynujących danych!
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ? Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.
Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących

Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii