Brak produktów
Wydawcy
PUZYRKIEWICZ DAREK
978-83-8322-917-1
Nowy
9 egz.
Wydanie II poszerzone
33,93 zł
49,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Autor | PUZYRKIEWICZ DAREK |
Rok wydania | 2023 |
Ilość stron | 200 |
Szerokość (mm) | 140 |
Wysokość (mm) | 210 |
Grzbiet (mm) | 10 |
Wymiary | 140 x 210 x 10 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | ONEPRESS |
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.