FNCE Koncepcja socjologii religii Roberta Wuthnowa DASZEWSKA ANNA - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Koncepcja socjologii religii Roberta Wuthnowa Zobacz większe

Koncepcja socjologii religii Roberta Wuthnowa

DASZEWSKA ANNA

978-83-67372-26-8

Nowy

FNCE

4 egz.

Przedmiotem moich badań socjologicznych jest próba rekonstrukcji koncepcji socjologii religii Roberta Wuthnowa, którą chcę odszukać i ustalić poprzez analizę jego twórczości i materiału badawczego. Motywacja podjętych przeze mnie badań socjologicznych ma przede wszystkim naukowo-badawczy charakter.

Fragment wstępu

Więcej szczegółów

40,80 zł

60,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Autor DASZEWSKA ANNA
Rok wydania 2022
Ilość stron 348
Szerokość (mm) 165
Wysokość (mm) 235
Grzbiet (mm) 25
Wymiary 165 x 235 x 25mm
Oprawa miękka
Wydawca FNCE

Przedmiotem moich badań socjologicznych jest próba rekonstrukcji koncepcji socjologii religii Roberta Wuthnowa, którą chcę odszukać i ustalić poprzez analizę jego twórczości i materiału badawczego. Motywacja podjętych przeze mnie badań socjologicznych ma przede wszystkim naukowo-badawczy charakter.

Fragment wstępu


Robert Wuthnow jest w Polsce stosunkowo słabo znany, jego prace nie były tłumaczone na język polski, a zasługuje on na zainteresowanie się jego socjologią religii. Przybliżenie polskiemu czytelnikowi jego prac może ubogacić polską socjologię religii, zarówno w warstwie teoretycznej, jak i przede wszystkim empirycznej. Studium socjologiczne Anny Daszewskiej jest opracowaniem w pełni dojrzałym, poprawnym w sensie teoretycznym i metodologicznym, opartym na bogatym materiale źródłowym, ukazującym w sposób analityczny i syntetyczny dzieło wielkiego uczonego amerykańskiego.

Z recenzji ks. prof. dr. hab. Janusza Mariańskiego

Produkty z tej samej kategorii