Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
SZCZYGIELSKI DOMINIK
978-83-7306-969-5
Nowy
4 Przedmiot egz.
Seria: Prace Wydziału Nauk Społecznych 196
42,09 zł
61,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | SZCZYGIELSKI DOMINIK |
Rok wydania | 2020 |
Ilość stron | 292 |
Szerokość (mm) | 168 |
Wysokość (mm) | 240 |
Grzbiet (mm) | 16 |
Wymiary | 168 x 240 x 16 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | TOWARZYSTWO NAUKOWE KUL |
Książka obejmuje problematykę na styku subdyscyplin socjologii moralności, konsumpcji i rodziny. Jest to ciekawe poznawczo podejście do analizy procesów społecznych we współczesnym społeczeństwie. [...] Monografia przybrała postać zarówno dyskusji konceptualnej, jak i prezentacji empirycznej oraz wniosków o charakterze aplikacyjnym. Jest to ciekawa praca, która stawia interesujące i aktualne pytania badawcze. Autor wnikliwie analizuje podjęta problematykę, w szczególności kładzie nacisk na uwarunkowania orientacji moralnej i orientacji konsumpcyjnej i ich wpływ na etos małżeńsko-rodzinny.
Z recenzji prof. dr hab. Felicjana Byloka (Politechnika Częstochowska)
Nazwa producenta | Towarzystwo Naukowe KUL |
Miasto | Lublin |
Ulica, numer domu i lokalu | Spokojna 1/408-409 |
Kod pocztowy | 20-074 |
Kontakt mailowy | tnkul@tnkul.pl |
Kraj pochodzenia | Polska |
Kraj produkcji | Polska |