Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
BIERCA MARTA MAGDALENA
978-83-62993-37-6
Nowy
9 Przedmiot egz.
Książka porusza zagadnienie współczesnego, nowego modelu ojcostwa, rozumianego jako ojcostwo zaangażowane, empatyczne, często przeciwstawiane modelowi tradycyjnemu, patriarchalnemu.
39,44 zł
58,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | BIERCA MARTA MAGDALENA |
Rok wydania | 2019 |
Ilość stron | 432 |
Szerokość (mm) | 164 |
Wysokość (mm) | 230 |
Grzbiet (mm) | 22 |
Wymiary | 164 x 230 x 22 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | WYDAWNICTWO BORGIS |
Autorka skupia się na wielu aspektach nowego ojcostwa: od relacji mężczyzny z dzieckiem, z partnerką, przez negocjowanie obowiązków, ojcowskie autorytety, sferę publiczną, aż po dom rodzinny rozmówców. Odchodząc od dychotomii stare – nowe ojcostwo, książka ukazuje rodzicielstwo mężczyzn jako postawę czerpiącą elementy zarówno ze starego modelu, jak i inspirowaną nowymi wpływami. Książka powstała na kanwie rozprawy doktorskiej obronionej przez autorkę na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Materiał badawczy stanowią wywiady pogłębione i badanie ilościowe, co pozwala zarówno na ogólny ogląd badanego zagadnienia, jak i jego dogłębne zrozumienie.
Nazwa producenta | Borgis Sp. z o.o. |
Miasto | Warszawa |
Ulica, numer domu i lokalu | Ekologiczna 8/103 |
Kod pocztowy | 02-798 |
Kontakt mailowy | wydawnictwo@borgis.pl |
Kraj pochodzenia | Polska |
Kraj produkcji | Polska |