Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Promocje

NEWSLETTER

Medialne fenomeny i paradoksy Zobacz większe

Medialne fenomeny i paradoksy

DĄBAŁA JACEK

978-83-242-3540-7

Nowy

UNIVERSITAS

3 egz.

22,40 zł

32,00 zł

-30%

Ostatnie egzemplarze!

Autor DĄBAŁA JACEK
Ilość stron 260
Format 135 x 205 mm, oprawa miękka ze skrzydełkami
Rok wydania 2020
Wydawca UNIVERSITAS

Do poznania świata przez media, wymykające się twardym regułom komunikacji, potrzeba nowego języka. Jacek Dąbała taki proponuje. Krótkie eseje fleszowo-jak sekwencje serwisu informacyjnego- rozświetlają wybrane wątki. Autorskie stanowisko w każdym przypadku uruchamia to, co najważniejsze- myślenie i krytykę. Warto przeczytać. (Robert Cieślak, profesor, medioznawca, UW)

Jacek Dąbała jest profesorem zwyczajnym, pisarzem, scenarzystą i byłym dziennikarzem radiowo-telewizyjnym. Kieruje Katedrą Warsztatu Medialnego i Aksjologii w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL. Jako ekspert stale komentuje i analizuje problematykę związaną z mediami, komunikowaniem, filmem i literaturą. Jest współscenarzystą jednego z najpopularniejszych polskich filmów – Młode wilki. Wykłada też na UKSW w Warszawie. Jako pisarz opublikował dziesięć powieści (m.in. TelemaniakPieszczochy losuZłodziej twarzyDiabelska przypadłośćRyzykowny pomysł i Największa przyjemność świata) i jeden dramat (Mechanizm). Jego książki naukowe ukazują się w Polsce i za granicą (np. Horyzonty komunikacji medialnejTajemnica i suspens w sztuce pisania. W kręgu retoryki dziennikarskiej i dramaturgii medialnejWarsztatowo-aksjologiczne mechanizmy tworzenia telewizjiMystery and Suspense in Creative WritingMedia i dziennikarstwo. Aksjologia – warsztat – tożsamośćCreative Paths to Television Journalism). Jest członkiem Polskiej Akademii Nauk, Stowarzyszenia Pisarzy Polskich, Polskiej Akademii Filmowej, Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Medycznej.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Medialne fenomeny i paradoksy

Medialne fenomeny i paradoksy

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii