MT BIZNES Spin® Selling. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie RACKHAM NEIL - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Spin® Selling. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie  Neil Rackham motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Spin® Selling. Sprzedawaj skuteczniej dzięki stawianiu właściwych pytań we właściwym czasie

RACKHAM NEIL

978-83-8231-395-6

Nowy

MT Biznes

15 egz.

107,10 zł

119,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-10%

Autor RACKHAM NEIL
Rok wydania 2024
Ilość stron 338
Szerokość (mm) 150
Wysokość (mm) 225
Grzbiet (mm) 50
Wymiary 150 x 225 x 50 mm
Oprawa twarda
Wydawca MT Biznes

SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach.

SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12 latNeil Rackham wraz ze swoim zespołem przeanalizowałponad 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy osób w 23 krajach. Wyniki badań wykazały, że wiele metod opracowanych w celu sprzedaży tanich towarówpo prostu się nie sprawdza w przypadku transakcji o dużej wartości. Rackham przedstawiawięc swoją metodę SPIN®, w której kolejne literyodnoszą się do pytań:

S – sytuacyjnychprzybliżających sytuację, w jakiej znajduje się klient (situational questions),

P – problemowychna temat jego problemów i trudności(problem questions),

I –implikacyjnych dotyczących konsekwencjiowych problemów (implication questions)

N – naprowadzających klienta na niezbędność oferowanego rozwiązania w zaspokojeniu jego potrzeby (need-payoff questions).

Absolutnie fascynująca książka. Pomysły w niej zawarte są nie tylko ciekawe, ale również skuteczne. Lektura obowiązkowa. ̶„Sales and Marketing Management”

Książka otwiera nowe możliwości i nikt, kto zawodowo zajmuje się sprzedażą, nie powinien jej pominąć. ̶„Sales Technique”

Niezbędna lektura dla wszystkich zajmujących się sprzedażą lub zarządzaniem działem sprzedaży. ̶„Journal of Marketing Management”

Neil Rackham jest psychologiem z ponad 25-letnim doświadczeniem w roli badacza i konsultantawspółpracującego z kilkoma wiodącymi na świecie firmami, w tym A.T. & T., Microsoftem i IBM. Prezes czołowej amerykańskiej firmy konsultingowej specjalizującej się wanalizie i poprawie efektywności sprzedaży. Jest także autorem książek uzupełniających tę tematykę: Major Account Sales Strategy oraz Managing Major Sales.

Produkty z tej samej kategorii