SILVA RERUM Reflekscje pofilmowe. O symbolach okiem psychologa Talarczyk Małgorzata - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Reflekscje pofilmowe. O symbolach okiem psychologa Małgorzata Talarczyk motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Reflekscje pofilmowe. O symbolach okiem psychologa

Talarczyk Małgorzata

978-83-67222-85-3

Nowy

SILVA RERUM

1 Przedmiot

36,72 zł

54,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Ostatnie egzemplarze!

Autor Talarczyk Małgorzata
Rok wydania 2025
Ilość stron 138
Szerokość (mm) 160
Wysokość (mm) 230
Grzbiet (mm) 5
Wymiary 160 x 230 x 5 mm
Oprawa miękka
Wydawca SILVA RERUM

Książka zaprasza do uważnej lektury i osobistej interpretacji omawianych przez nią filmów z perspektywy pojawiających się w nich symboli

Od autorki . 7
Recenzja . 9
Wstęp . 13
Część I
1. Musimy porozmawiać o Kevinie . 17
2. Zimna wojna . 19
3. Kler . 21
4. 7 uczuć . 23
5. Fuga . 25
6. Boska Florence . 27
7. Roma . 29
8. Bohemian Rhapsody . 31
9. Tylko nie mów nikomu . 33
10. Słodki koniec dnia . 35
11. Tajemnice Joan . 37
12. Rocketman . 39
13. Pamiątki Claire Darling . 41
14. W deszczowy dzień w Nowym Jorku . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
15. Pewnego razu… w Hollywood . 45
16. Ból i blask . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
17. Polityka . 49
18. Parasite . 51
19. Boże Ciało . 55
20. Portret kobiety w ogniu . 57
21. Obywatel Jones . 59
22. Oficer i szpieg . 61
23. Dwóch papieży . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
24. Małe kobietki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
25. 1917 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
26. Zaraza . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
27. Film wyobrażeniowy – Gdyby covid był filmem . . . . . . . . . . . . . . 73
Część II
1. Nie patrz w górę . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77
2. Body/Ciało . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81
3. Koniec trasy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85
4. Oppenheimer . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
5. Party . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93
6. Czarna skrzynka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
7. Świat po pracy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
8. Zielona granica . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105
9. Strefa interesów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
10. Ostatnia sesja Freuda . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 113
11. Nomadland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117
12. Simona . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
13. Pogorzelisko . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127
14. Powidoki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131
15. Film wyobrażeniowy – O zacieraniu granic . . . . . . . . . . . . . . . . . 135

Produkty z tej samej kategorii