Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
Gruszczyk - Kolczyńska Edyta
978-83-64631-42-9
Nowy
5 Przedmiot egz.
Książka o skutecznej edukacji dzieci dla nauczycieli i dla rodziców starszych przedszkolaków
46,92 zł
69,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | Gruszczyk - Kolczyńska Edyta |
Ilość stron | 419 |
Wymiary | 200 x 220 mm, okładka miękka |
Oprawa | miękka |
Wydawca | BLIŻEJ PRZEDSZKOLA |
Książka o skutecznej edukacji dzieci dla nauczycieli i dla rodziców starszych przedszkolaków
W jaki sposób osiągnąć dobre efekty wychowawcze i prowokować dorosłych do kierowania w mądry sposób edukacją dzieci?
Nie wystarczy wiedzieć, jakie zabawy i sytuacje zadaniowe należy organizować starszym przedszkolakom, lecz trzeba mieć świadomość, jakie są ich możliwości umysłowe. Publikacja Starsze przedszkolaki. Jak skutecznie je wychowywać i kształcić w przedszkolu i w domu pod red. prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej zawiera wiedzę stanowiącą bazę dla wszystkich zakresów działalności pedagogicznych. W książce znajdują się nowe i mało znane informacje o skutecznych sposobach kierowania uczeniem się starszych przedszkolaków, o których powinien wiedzieć każdy świadomy nauczyciel i rodzic.
To ponad 400-stronicowa skarbnica praktycznej wiedzy, w której znajdziemy gotowe odpowiedzi na zagadnienia:
Wprowadzenie do edukacji domowej i przedszkolnej starszych przedszkolaków
Edukacja starszych przedszkolaków w domu i w przedszkolu
„(…) Książkę tę – z jednej strony – należy traktować jako kontynuację cyklu publikacji prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej, rozszerzających wiedzę rodziców i nauczycieli o tym, jakie są prawidłowości rozwojowe, dlaczego, w jaki sposób i w oparciu o jakie założenia koncepcyjne należy wspierać dzieci w rozwoju, wychowaniu i edukacji. Z drugiej zaś strony, jest to książka różniąca się od wcześniejszych, gdyż jako jedna z pierwszych bezpośrednio nawiązuje do Podstawy programowej wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego (Rozporządzenie MEN z dnia 27 sierpnia 2012 r.). Stąd też wynika jej oryginalność, wyjątkowość i aktualność. To nie tylko kompendium wiedzy, ale – należy przypuszczać, że stanie się również kanonem literatury przedszkolnej. (…) Łączy bowiem wielką erudycję i doświadczenie pedagogiczne z niezwykłą wrażliwością i niespotykaną wręcz umiejętnością kontaktu z czytelnikiem”.
Fragment recenzji dr hab., prof. Ewy M. Kuleszy
Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie