Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
SOWIETOW MICHAIŁ
978-83-947050-7-7
Nowy
5 Przedmiot egz.
Kolejna część Szkoły Zdrowia Michaiła Sowietowa jest kontynuacją publikacji cyklu wykładów rosyjskiego lekarza-naturopaty.
W Części 3 Szkoły Zdrowia autor porusza temat energii życiowej, ignorowany przez oficjalną naukę i medycynę. W następnych rozdziałach książki Michaił Sowietow omawia podstawowe zasady odżywiania dzieci.
31,42 zł
46,20 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | SOWIETOW MICHAIŁ |
Rok wydania | 2020 |
Ilość stron | 232 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | AST |
Wydawca | AST |
W Części 3 Szkoły Zdrowia autor porusza temat energii życiowej, ignorowany przez oficjalną naukę i medycynę. W następnych rozdziałach książki Michaił Sowietow omawia podstawowe zasady odżywiania dzieci. Odpowiada na często zadawane pytanie – skąd biorą się poważne choroby u małych dzieci, organizm których jeszcze nie powinien być zanieczyszczony przez niewłaściwe odżywianie. Czy dzieci na pewno rodzą się czyste? Autor również przedstawia trzy reguły dotyczące odżywiania dzieci – reguły, które powinien przestrzegać każdy rodzic, któremu leży na sercu dobre zdrowie i życie swojego dziecka. Cały rozdział został poświęcony odżywianiu się przyszłej matki podczas ciąży.
W Części 3 Michaił Sowietow dzieli się również swoją wiedzą na temat zakwaszenia krwi, omawia sposoby alkalizacji organizmu. Na przykładach pokazuje, że w medycynie, jak i w życiu, praktycznie nie ma kwestii, na temat których krążyłaby tylko jedna opinia, z którą byliby wszyscy zgodni i nikt nie twierdziłby, że jest inaczej.
Jeden rozdział książki autor poświęcił kwestii diagnostyki laboratoryjnej i przydatności wyników analizy krwi do oceny rzeczywistego stanu pacjenta. Odniósł się również do nieuznawanych przez medycynę konwencjonalną metod diagnostyki: hemoskanowaniu oraz biorezonansu.