Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Rozumienie programów telewizyjnych przez dzieci Zobacz większe

Rozumienie programów telewizyjnych przez dzieci

SZUBIELSKA MAGDALENA

978-83-7306-366-2

Nowy

TOWARZYSTWO NAUKOWE KUL

11 egz.

24,60 zł

41,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-40%

Autor SZUBIELSKA MAGDALENA
Rok wydania 2007
Ilość stron 118
Wymiary 160 x 237 mm, oprawa miękka
Oprawa miękka
Wydawca TOWARZYSTWO NAUKOWE KUL

Dyskusje na temat odbioru telewizji przez dzieci koncentrują się głównie na zagadnieniu wpływu tego medium na młodych widzów. Eksperci podają argumenty, wskazujące niemal tyle samo korzyści wynikających z kontaktów z telewizją, co zagrożeń, jakie niosą one ze sobą. Rzadko kiedy zauważa się, że między oglądaniem programu a jego wpływem na zachowanie młodego odbiorcy musi nastąpić etap przetworzenia treści telewizyjnych w umyśle dziecka. Sposób „ułożenia w głowie” oglądanego komunikatu może być mniej lub bardziej trafny, co przekłada się na poziom jego rozumienia. Jedynie zrozumiany przekaz telewizyjny przynosi pożytek. Próba odpowiedzi na pytanie, kiedy można uznać, że dziecko rozumie telewizję, znajduje się w niniejszej książce. Jest ona skierowana przede wszystkim do studentów i absolwentów psychologii i pedagogiki. Odbiorców znajdzie zapewne także wśród medioznawców, dziennikarzy, twórców programów telewizyjnych. Rodzicom i opiekunom dzieci publikacja ta pomoże uświadomić trudności w rozumieniu, jakie mogą mieć młodzi widzowie podczas oglądania audycji telewizyjnych oraz ich konsekwencje.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Rozumienie programów telewizyjnych przez dzieci

Rozumienie programów telewizyjnych przez dzieci

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii