MT BIZNES
Brak produktów
Zobacz większe
Godin Seth
978-83-8231-639-1
Nowy
12 egz.
58,41 zł
64,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-10%
| Autor | Godin Seth |
| Rok wydania | 2025 |
| Ilość stron | 336 |
| Szerokość (mm) | 141 |
| Wysokość (mm) | 215 |
| Grzbiet (mm) | 19 |
| Wymiary | 141 x 215 x 19 mm |
| Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
| Wydawca | MT Biznes |
Większość ludzi nie ma strategii. Ma listę zadań, presję czasu i nadzieję, że to wystarczy. Ale strategia to coś więcej niż plan. To sposób myślenia, który pozwala dostrzec sens, zanim zaczniemy działać.
Ta książka otwiera oczy.
To przewodnik po myśleniu, które zmienia życie i pomaga podejmować skuteczne decyzje
Seth Godin, autor bestsellera To jest marketing, powraca z kolejnym inspirującym przewodnikiem – tym razem po świecie strategii. W swoim charakterystycznym stylu – łącząc jasność myślenia, trafne metafory i ważne pytania – zachęca do zmiany perspektywy: od działania reaktywnego do działania intencjonalnego.
Myślenie strategiczne na co dzień to prawie 300 krótkich, przemyślanych esejów, które można czytać niezależnie – niczym zbiór drogowskazów pomagających w budowie świadomego życia i odpowiedzialnego przywództwa. Łączy inspirację z narzędziami, dane z intuicją, a refleksję z konkretnym działaniem.
Dzięki tej książce nauczysz się:
myśleć systemowo, aby widzieć więcej niż inni
działać z wyprzedzeniem, nie gasząc pożarów
budować trwały wpływ, nie tylko chwilowe efekty
tworzyć wartość, która naprawdę ma znaczenie.
Dla tych, którzy chcą działać skutecznie i świadomie. Dla tych, którzy szukają nie tylko gotowych odpowiedzi, ale i lepszych pytań.
Seth Godin napisał dwadzieścia dwa międzynarodowe bestsellery, które zmieniły sposób myślenia na temat pracy i sztuki i zostały przetłumaczone na 39 języków.
Wśród jego przełomowych książek są m.in.: Unleashing the Ideavirus, Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Plemiona 2.0, Dołek, Najmocniejsze ogniwo, The Practice oraz To jest marketing!
Tworzy jeden z najpopularniejszych na świecie codziennych blogów i pięć razy wystąpił z prezentacjami na TED Talks. Jest twórcą programu altMBA, byłym wiceprezesem ds. marketingu bezpośredniego w Yahoo! i założycielem pionierskiego start-upu internetowego Yoyodyne.
Więcej informacji o autorze można znaleźć na stronie sethgodin.com.