TRES GATOS Słowa mocy Tajniki komunikacji językowej w handlu i negocjacjach Bednarski Arkadiusz - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Słowa mocy Tajniki komunikacji językowej w handlu i negocjacjach Bednarski Arkadiusz motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Słowa mocy Tajniki komunikacji językowej w handlu i negocjacjach

Bednarski Arkadiusz

978-83-964135-2-9

Nowy

TRES GATOS

20 egz.

198,99 zł

199,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

Autor Bednarski Arkadiusz
Rok wydania 2024
Ilość stron 301
Szerokość (mm) 170
Wysokość (mm) 240
Grzbiet (mm) 19
Wymiary 170 x 240 x 19 mm
Oprawa miękka ze skrzydełkami
Wydawca TRES GATOS

„Słowa Mocy. Tajniki komunikacji językowej w handlu i negocjacjach” – pierwsza tego typu publikacja w Polsce i prawdopodobnie na świecie, która skupia się tylko na komunikacji językowej, uzmysławiając jak wielkie znaczenie ma dobór właściwych słów i jak bardzo mogą one wpływać na efekty w sprzedaży i negocjacjach.

To 18-ta książka Arkadiusza Bednarskiego, jednego z czołowych polskich trenerów sprzedaży i negocjacji. Autora legendarnego już „Mistrza Sprzedaży” – bestsellera, który w ciągu 15 lat doczekał się 5 wydań.

Można w niej przeczytać m.in. o tym:


 Jak przekonywać bez używania argumentów.
 Jak mniej słów może przynosić więcej efektów.
 Dlaczego zawsze warto być osobą miłą i uprzejmą.
 Jak efektywnie prosić, składać propozycje i argumentować.
 Czym jest Perspektywiczna Oś Czasu i jak mądrze z niej korzystać.
 Dlaczego wolimy powiedzieć „feedback” niż „informacja zwrotna”.

 Jakich słów i zwrotów używać często, a jakich zdecydowanie unikać.
 Czym jest „efekt kalejdoskopu” i jaki ma wpływ na interpretację danych.
 Dlaczego nie możemy się porozumieć, choć mówimy tym samym językiem.
 Dlaczego imperatywy (kup!, zapisz się!) zamiast zachęcać mogą zniechęcić.
 Czego nie mówić podczas wystąpień publicznych i prezentacji biznesowych.
 Czym są operatory i jak wpływają na rozumienie przekazywanych informacji.

Te i wiele innych kwestii związanych z komunikacją językową opisanych w 13 rozdziałach, z
dodatkiem oraz wyjątkowym skryptem ćwiczeniowym. 

Produkty z tej samej kategorii