MT BIZNES Jak nie bać się przyszłości. Kluczowe kompetencje jutra, które warto rozwijać już dziś Pferdt Frederik G. - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Jak nie bać się przyszłości. Kluczowe kompetencje jutra, które warto rozwijać już dziś Frederik G. Pferdt motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Jak nie bać się przyszłości. Kluczowe kompetencje jutra, które warto rozwijać już dziś

Pferdt Frederik G.

978-83-8231-611-7

Nowy

MT Biznes

53,91 zł

59,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-10%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor Pferdt Frederik G.
Rok wydania 2025
Ilość stron 280
Szerokość (mm) 141
Wysokość (mm) 215
Oprawa miękka ze skrzydełkami
Data premiery 2025-08-08
Wydawca MT Biznes

To książka, która wyrywa cię ze strefy komfortu i pokazuje, jak kształtować swoją przyszłość.

Autor, dr Frederik G. Pferdt, były Chief Innovation Evangelist w Google, doskonale rozumie, jak ważne jest podejmowanie świadomych decyzji. Przez wiele lat pomagał ludziom dostosować się do zmieniającego się świata, a teraz dzieli się zdobytym doświadczeniem.

Pferdt koncentruje się na rozwoju kompetencji, które pozwalają nie tylko przygotować się na przyszłość, ale także aktywnie ją kształtować. Jego książka dzięki praktycznym ćwiczeniom i przykładom uczy, jak podejmować mądre decyzje i wykorzystywać zmiany na swoją korzyść – zarówno w życiu codziennym, jak i w pracy.

To skarbnica perełek, z których każda może zmienić nasze myślenie. Frederik Pferdt dzieli się zdobytą przez lata mądrością opartą na własnych doświadczeniach. W ten sposób pomaga nam budować wyjątkową wizję przyszłości. -Amy C. Edmondson, profesor przywództwa i zarządzania w Harvard Business School, autorka książki Dobre porażki

Przyszłość ma wiele twarzy. Nie jest własnością Google’a, sztucznej inteligencji ani nikogo innego. Należy wyłącznie do osób gotowych ją kształtować i sprawić, by stała się rzeczywistością. Inspirująca, praktyczna i aktualna książka, którą warto się dzielić. -Seth Godin, autor książki To jest marketing!

Frederik G. Pferdt- jako pierwszy główny specjalista ds. innowacji w Google’u stworzył kulturę kreatywności, która cieszy się uznaniem na całym świecie. Założył Google Innovation Lab, gdzie przeszkolił dziesiątki tysięcy pracowników Google’a w zakresie projektowania i prototypowania przełomowych pomysłów, a także przez ponad dekadę prowadził pionierskie zajęcia z zakresu innowacji i kreatywności na Uniwersytecie Stanforda. Współpracował z dziesiątkami międzynarodowych agencji rządowych, organizacji i firm, od Organizacji Narodów Zjednoczonych przez NASA po NBA. Jego działalność została doceniona między innymi przez „Fast Company”, „Harvard Business Manager”, „Der Spiegel” i BBC News. Urodzony w Niemczech, mieszka z rodziną w Santa Cruz w Kalifornii.

Produkty z tej samej kategorii