Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Artur Jabłoński motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować

JABŁOŃSKI ARTUR

978-83-283-9182-6

Nowy

ONEPRESS

9 egz.

Copywriting & Webwriting

Więcej szczegółów

26,94 zł

44,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-40%

Autor JABŁOŃSKI ARTUR
Rok wydania 2022
Ilość stron 168
Szerokość (mm) 140
Wysokość (mm) 209
Grzbiet (mm) 13
Wymiary 140 x 209 x 13 mm
Oprawa miękka
Wydawca ONEPRESS

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:
- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować

Copywriting & Webwriting

Napisz opinię

Produkty z tej samej kategorii