SBP Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach praca zbiorowa - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach

praca zbiorowa

978-83-67723-33-6

Nowy

SBP

22 egz.

47,20 zł

59,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-20%

Autor praca zbiorowa
Rok wydania 2025
Ilość stron 246
Szerokość (mm) 170
Wysokość (mm) 245
Grzbiet (mm) 18
Wymiary 170 x 245 x 18 mm
Oprawa twarda
Wydawca SBP


Publikacja Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach, jest swego rodzaju bilansem zamknięcia dokonań wywodzących się z różnych tradycji, odrębnie istniejących dotąd bibliologii, informatologii i nauk o mediach, oraz bilansem otwarcia dla działalności badawczej w ramach jednej dyscypliny jako dowodu na możliwości integracji różnych tradycji badawczych i odmiennych metodologii – w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania społeczne i rozwój technologiczny.
Publikacja ma służyć wzajemnemu poznaniu dorobku poszczególnych subdyscyplin, ich fundamentów historycznych i naukoznawczych, przedmiotów i celów badań, podstawowych pojęć i metod – dla budowania nowej wartości badawczej i tożsamości w ramach jednej dyscypliny. Jej autorami są uznani specjaliści wywodzący się z różnych środowisk naukowych, reprezentujący różne „szkoły” badawcze.

Produkty z tej samej kategorii