SBP
Brak produktów
Zobacz większe
praca zbiorowa
978-83-67723-33-6
Nowy
22 egz.
47,20 zł
59,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-20%
| Autor | praca zbiorowa |
| Rok wydania | 2025 |
| Ilość stron | 246 |
| Szerokość (mm) | 170 |
| Wysokość (mm) | 245 |
| Grzbiet (mm) | 18 |
| Wymiary | 170 x 245 x 18 mm |
| Oprawa | twarda |
| Wydawca | SBP |
Publikacja Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach, jest swego rodzaju bilansem zamknięcia dokonań wywodzących się z różnych tradycji, odrębnie istniejących dotąd bibliologii, informatologii i nauk o mediach, oraz bilansem otwarcia dla działalności badawczej w ramach jednej dyscypliny jako dowodu na możliwości integracji różnych tradycji badawczych i odmiennych metodologii – w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania społeczne i rozwój technologiczny.
Publikacja ma służyć wzajemnemu poznaniu dorobku poszczególnych subdyscyplin, ich fundamentów historycznych i naukoznawczych, przedmiotów i celów badań, podstawowych pojęć i metod – dla budowania nowej wartości badawczej i tożsamości w ramach jednej dyscypliny. Jej autorami są uznani specjaliści wywodzący się z różnych środowisk naukowych, reprezentujący różne „szkoły” badawcze.