NARODOWE CENTRUM KULTURY
Brak produktów
Zobacz większe
ROGERS EVERETT M
978-83-7982-428-1
Nowy
6 egz.
60,52 zł
89,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
| Autor | ROGERS EVERETT M |
| Rok wydania | 2024 |
| Ilość stron | 712 |
| Szerokość (mm) | 160 |
| Wysokość (mm) | 240 |
| Grzbiet (mm) | 45 |
| Wymiary | 160 x 240 x 45 mm |
| Oprawa | twarda |
| Wydawca | NARODOWE CENTRUM KULTURY |
Pierwsze polskie wydanie najważniejszej publikacji poświęconej tematyce rozpowszechniania nowych idei i pomysłów. Everett M. Rogers wyjaśnia, w jaki sposób innowacje rozprzestrzeniały się za pośrednictwem wybranych kanałów komunikacji. Książka stanowi klasyczną pozycję nie tylko dla badaczy społecznych, ale również wśród ekspertów z dziedziny foresightu.
Nowość innowacji nie oznacza tylko związanej z nią nowej wiedzy. Ktoś mógł wiedzieć o innowacji już od jakiegoś czasu, ale nie zajął wobec niej pozytywnej ani negatywnej postawy, nie przyjął jej ani nie odrzucił. „Nowość” innowacji można więc wyrazić w kategoriach wiedzy, postawy albo decyzji o jej przyjęciu.
Everett M. Rogers
Dzieło Rogersa stara się odpowiedzieć na wiele pytań, które w globalnym świecie stawiane są nie tylko przez naukowców, ale też wszystkich z uwagą przyglądających się zmianom zachodzącym w rzeczywistości. Dlaczego jedne tendencje, nowinki, pomysły przyjmują się, inne – sprawiające wrażenie absolutnie odkrywczych, nowatorskich i przełomowych – blakną, są zapominane czy wręcz odrzucane? Co ma na to wpływ? Czy można wypracować algorytm takiego działania? Jakie etapy i jakie czynniki na poszczególnych etapach decydują o powodzeniu innowacji bądź jej fiasku?
Rafał Wiśniewski