Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. | Zamknij |
Wydawcy
GIGERENZER GERD
978-83-7886-707-4
Nowy
29 Przedmiot egz.
Gerd Gigerenzer profesor psychologii poznawczej i historyk statystyki. Były dyrektor Instytutu Badań Psychologicznych w Monachium, dyrektor emerytowany Instytutu Rozwoju Człowieka w Berlinie i honorowy wykładowca Uniwersytetu Poczdamskiego
54,33 zł
79,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Stan:
Ten produkt nie jest sprzedawany pojedynczo. Musisz wybrać co najmniej 1 sztuk tego produktu.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Autor | GIGERENZER GERD |
Rok wydania | 2023 |
Ilość stron | 400 |
Szerokość (mm) | 142 |
Wysokość (mm) | 205 |
Grzbiet (mm) | 30 |
Wymiary | 142 x 205 x 30 mm |
Oprawa | miękka |
Wydawca | COPERNICUS |
Wyobraźmy sobie, że pewna kawiarnia pozbyła się całej konkurencji przez to, że oferuje darmową kawę, więc nie mamy innego wyboru niż umawiać się właśnie tam. Podczas gdy rozkoszujemy się miłymi rozmowami z przyjaciółmi, zamontowane w stołach podsłuchy i kamery dokładnie monitorują nasze konwersacje i rejestrują, z kim siedzimy. W pomieszczeniu jest także pełno sprzedawców, którzy płacą za naszą kawę, ale nieustannie nam przerywają, proponując zakup swoich produktów i usług. W istocie klientami kawiarni są ci sprzedawcy, a nie Ty i Twoi przyjaciele. Na takiej zasadzie funkcjonują media społecznościowe.
Czy powinniśmy beztrosko oddać programom komputerowym prawo podejmowania za nas osobistych decyzji? Zdecydowanie nie. Inteligencja nie oznacza pokładania ślepej ufności w technologii, ale nie oznacza także przejawiania względem niej chorobliwej nieufności. Chodzi o to, by zdawać sobie sprawę z rzeczywistych możliwości AI i wiedzieć, co jest tylko chwytem marketingowym i artykułem techno-religijnej wiary. Chodzi także o zdolność zachowania kontroli nad urządzeniami.
A przede wszystkim o to, żeby nie przestać myśleć w świecie, który próbuje myśleć za nas.
Nazwa producenta | Copernicus Center Press Sp. z o.o. |
Miasto | Kraków |
Ulica, numer domu i lokalu | Pl. Szczepański 8 |
Kod pocztowy | 31-011 |
Kontakt mailowy | zamowienia@ccpress.pl |
Kraj pochodzenia | Polska |
Kraj produkcji | Polska |