Brak produktów
Zobacz większe
FORSSMAN FRIEDRICH
978-83-950382-1-1
Nowy
4 egz.
Trzecia pozycja z serii „Estetyka Książki” porusza znaczenie formy i treści książki w komunikacji.
Friedrich Forssman, jeden z najwybitniejszych niemieckich projektantów książek, relacjonuje swoje przemyślenia na temat projektowania książek: typowych i niezwykłych, prostych i skomplikowanych.
24,48 zł
36,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
| Autor | FORSSMAN FRIEDRICH |
| Ilość stron | 88 |
| Wymiary | 130 x 205 mm, oprawa miękka ze skrzydełkami |
| Oprawa | miękka |
| Wydawca | D2D |
Dla wielu autorów, wydawców i księgarzy ważne jest projekt okładki, dla typografów równie ważne jest wnętrze. Forma wnętrza książki może być zabawna, może cytować elementy historyczne lub być zawsze aktualna, może też wyrażać troskę i odzwierciedlać zaangażowanych osób odpowiedzialnych za jej ostateczną formę.
Friedrich Forssman (ur. 1965) – z zawodu zecer, studia w zakresie projektowania graficznego odbył w Darmstadcie i Moguncji; od 1990 roku pracuje jako projektant dla Arno Schmidt Stiftung oraz wielu innych instytucji i wydawnictw. Projektuje także wystawy i jest autorem wielu publikacji fachowych, takich jak Lesetypografie (2005), Pierwsza pomoc w typografii (2007, obydwie pozycje razem z Hansem Peterem Willbergiem), Detailtypografie (2010, razem z Ralfem de Jongiem)..
| Nazwa producenta | d2d.pl s.c. Elżbieta Totoń, Robert Oleś |
| Miasto | 30-033 |
| Ulica, numer domu i lokalu | ul. Sienkiewicza 9/14 |
| Kod pocztowy | Kraków |
| Kontakt mailowy | info@d2d.pl |
| Kraj pochodzenia | Polska |
| Kraj produkcji | Polska |