KATEDRA Edukacja-Wartości-Kontrowersje PRACA ZBIOROWA - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Edukacja-Wartości-Kontrowersje Zobacz większe

Edukacja-Wartości-Kontrowersje

PRACA ZBIOROWA

978-83-65155-76-4

Nowy

KATEDRA

8 egz.

Zamysł poznawczy tej książki dotyczy wykorzystania i zespolenia autorskich badań w zakresie pedagogiki kultury, pedagogiki społecznej, pedagogiki religii, pedagogiki specjalnej, a także w obszarach religioznawstwa, katechetyki, filozofii wychowania itp., aby na tej podstawie stworzyć cykl wykładów i spotkań promujących idee krytycznych oraz inkluzyjnych analiz na gruncie edukacji współczesnej.

Więcej szczegółów

23,80 zł

35,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-32%

Autor PRACA ZBIOROWA
Ilość stron 282
Wymiary 120 x 195 mm, oprawa miękka
Oprawa miękka
Wydawca KATEDRA

Zamysł poznawczy tej książki dotyczy wykorzystania i zespolenia autorskich badań w zakresie pedagogiki kultury, pedagogiki społecznej, pedagogiki religii, pedagogiki specjalnej, a także w obszarach religioznawstwa, katechetyki, filozofii wychowania i socjologii wychowania, aby na tej podstawie stworzyć cykl wykładów i spotkań promujących idee krytycznych oraz inkluzyjnych analiz na gruncie edukacji współczesnej. Inspiracją dla projektu była silna potrzeba przeciwstawienia się obecnej dziś ekskluzji i fragmentaryzacji, zarówno w obrębie praktyk, jak i analiz teoretycznych w edukacji. […] Niniejsza publikacja jest próbą złożenia w całość rekonstrukcji badawczych zaproponowanych przez przedstawicieli PTFT, aby w rezultacie – przy wykorzystaniu analiz krytycznych – spróbować, przynajmniej częściowo, odsłonić współczesny spór o sferę wartości, norm i ocen ujawniających się w procesach edukacyjnych społeczeństwa XXI wieku. - Z wprowadzenia

Książka Edukacja — wartości — kontrowersje jest wynikiem pracy jej autorów w ramach projektu realizowanego przez Pomorskie Towarzystwo Filozoficzno-Teologiczne. Hasła przewodnie konstytuujące całość tomu uważam za wartościowe poznawczo, jak również potrzebne dla dyskursu naukowego. Gdy pytamy o tak ważną kwestię, jak istota edukacji, to jednocześnie pytamy o wartości. Autorom zawartych tu artykułów chodziło, jak sądzę, o podkreślenie roli wartości i związanych z nimi kontrowersji w procesie wychowania. Cenione przez nich wartości przedstawione zostały jako kluczowe aspekty współtworzące proces harmonijnego rozwoju - prof. dr hab. Krzysztof Jakubiak

Produkty z tej samej kategorii