Brak produktów
Wydawcy
PRACA ZBIOROWA
978-83-65155-63-4
Nowy
3 egz.
Książka ta zawiera ważne głosy rozszerzające pole naukowej oraz praktycznej debaty nad sposobem funkcjonowania i organizacją instytucji edukacyjnych oraz nad miejscem, jakie wiedza – tak jej produkcja, jak i reprodukcja – odgrywa we współczesnych społeczeństwach tzw. późnego kapitalizmu, określanego również jako kapitalizm kognitywny, niematerialny czy postindustrialny.
27,20 zł
40,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-32%
Ostatnie egzemplarze!
Autor | PRACA ZBIOROWA |
Ilość stron | 355 |
Wymiary | 130 x 202 , oprawa miękka |
Oprawa | miękka |
Wydawca | KATEDRA |
Naszym celem było opracowanie i analityczne wykorzystanie kategorii „subsumcji/podporządkowania”, zbadanie jej semantycznych, ontologicznych i performatywnych implikacji w odniesieniu do problematyki edukacyjnej. Pragnęliśmy zwrócić uwagę na społeczne, polityczne i etyczne wymiary podporządkowywania procesów edukacyjnych, zapytać o możliwe sposoby użycia i kontrużycia analizowanej kategorii, jak również o możliwe w danej perspektywie projekty emancypacyjne. Takie podejście do badania sprawia, że ma ono charakter transdyscyplinarny, lokując się na pograniczu pedagogiki, filozofii, socjologii, psychologii, politologii, ekonomii i innych dyscyplin akademickich.
Z Wprowadzenia
Na razie nie dodano żadnej recenzji.