MT BIZNES Biznesowy geniusz Taylor Swift Evers Kevin - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Biznesowy geniusz Taylor Swift Kevin Evers motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Biznesowy geniusz Taylor Swift

Evers Kevin

978-83-8231-677-3

Nowy

MT Biznes

19 egz.

62,91 zł

69,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-10%

Autor Evers Kevin
Rok wydania 2025
Ilość stron 384
Szerokość (mm) 141
Wysokość (mm) 215
Grzbiet (mm) 25
Wymiary 141 x 215 x 25 mm
Oprawa miękka ze skrzydełkami
Data premiery 2025-10-10
Wydawca MT Biznes

Ta książka łączy lekkość biografii z precyzją analizy. Kevin Evers, wieloletni redaktor „Harvard Business Review”, przedstawia Taylor Swift nie jako popową gwiazdę, lecz świadomą architektkę własnego imperium – której decyzje warto analizować tak samo uważnie jak posunięcia Jobsa, Bezosa czy Muska.

Biznesowy geniusz Taylor Swift to studium przypadku dla tych, którzy chcą zrozumieć, jak budować wartość w branży opornej na zmianę, jak projektować ofertę dopasowaną do odbiorcy, reagować na kryzysy bez utraty zaufania i wprowadzać innowacje wtedy, gdy inni się wycofują.

Autor pokazuje m.in.:

w jaki sposób Taylor Swift przewidziała zmiany w modelu dystrybucji muzyki, zanim zrobiły to wytwórnie,
jak stworzyła bezpośredni kanał komunikacji z fanami z pominięciem pośredników,
dlaczego przejęcie praw do katalogu swoich utworów było strategiczną decyzją biznesową,
jak piosenkarka precyzyjnie dostosowuje ofertę produktową do segmentów odbiorców,
w jaki sposób zarządza reputacją, nie oddając narracji mediom.
Oto rzeczowa analiza oparta na narzędziach, które stosują liderzy rynkowi. Żadnego efektu halo – tylko decyzje, działania i ich konsekwencje.

Propozycja dla wszystkich, którzy chcą zobaczyć, jak wygląda skuteczna strategia w praktyce.

Kevin Evers jest starszym redaktorem w „ Harvard Business Review”. Z pasją do kształtowania przełomowych badań i promowania pionierskich idei redagował bestsellery i nagradzane książki – m.in. na temat wysokiej wydajności, kreatywności, innowacji, cyfrowych zakłóceń, marketingu i strategii. Pisał również popularne artykuły na temat nauki o mózgu, hollywoodzkich przebojów kinowych, sztuki perswazji oraz nieprzewidywalności sukcesu.

Produkty z tej samej kategorii