MT BIZNES Wyprzedane. Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce Priestley Daniel - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Wyprzedane. Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce  Daniel Priestley motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Wyprzedane. Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce

Priestley Daniel

978-83-8231-574-5

Nowy

MT Biznes

17 egz.

62,91 zł

69,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-10%

Autor Priestley Daniel
Rok wydania 2025
Ilość stron 296
Szerokość (mm) 141
Wysokość (mm) 215
Grzbiet (mm) 20
Wymiary 141 x 215 x 20 mm
Oprawa miękka ze skrzydełkami
Data premiery 2025-09-26
Wydawca MT Biznes

Co sprawia, że niektóre firmy mają tylu klientów, że ci ustawiają się w kolejkach, podczas gdy inne nieustannie obniżają ceny, desperacko walcząc o jakiekolwiek zainteresowanie?

W książce Wyprzedane Daniel Priestley pokazuje, jak stworzyć strategię, dzięki której to klienci będą szukać ciebie – a nie odwrotnie.

Autor prezentuje podejście, które wykracza poza utarte schematy marketingowe. Zamiast kolejnych trików proponuje zmianę myślenia o tym, jak przyciągać, angażować i zatrzymywać klientów.

Z tej książki dowiesz się m.in., jak:

w praktyce zastosować Regułę 7-11-4 i zadbać o odpowiednią liczbę punktów styku z klientem,
zbudować lojalną społeczność fanów twojej marki,
organizować wydarzenia i premiery, które przyciągną uwagę i wzbudzą emocje,
zwiększać liczbę płacących klientów, jednocześnie rezygnując z tych, którzy szukają tylko najniższej ceny,
precyzyjnie targetować idealnych odbiorców, wykorzystując dane i nowoczesne narzędzia marketingowe,
zachować konkurencyjność w dynamicznie zmieniającym się rynku,
stworzyć własny zestaw zasad, który pozwoli ci czasem odmówić klientowi, wejść z nim w polemikę, a nawet sprawić, że to on będzie musiał poczekać na możliwość zakupu.
Wyprzedane to przewodnik pełen przykładów firm, które dzięki zawartej w nim strategii zyskały realną przewagę.

Jeśli masz dość walki cenowej i chcesz, by to klienci zabiegali o twoje produkty i usługi – ta książka jest dla ciebie.

Produkty z tej samej kategorii