Brak produktów
Zobacz większe
Susskind Daniel
978-83-67272-28-5
Nowy
33 egz.
74,99 zł
75,00 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
| Autor | Susskind Daniel |
| Rok wydania | 2025 |
| Ilość stron | 350 |
| Szerokość (mm) | 160 |
| Wysokość (mm) | 230 |
| Grzbiet (mm) | 25 |
| Wymiary | 160 x 230 x 25 mm |
| Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
| Wydawca | WEI |
Książka „Growth” znalazła się na krótkiej liście Biznesowej Książki Roku „Financial Times” i Schroders w 2024 roku!
Jaki rodzaj wzrostu gospodarczego powinniśmy realizować, ile i dla czyjej korzyści to będą kluczowe pytania w nadchodzących latach, zwłaszcza jeśli obecne trendy – coraz większe nierówności i rosnąca koncentracja władzy wśród kilku wybranych firm kształtujących przyszłość technologii – będą kontynuowane. Ta dobrze napisana, prowokująca do myślenia książka jest niezbędną lekturą dla każdego zainteresowanego tymi epokowymi debatami – Daron Acemoğlu, autor książki „Dlaczego narody upadają?”.
Daniel Susskind z werwą, stylem i przekonaniem pisze o jednej z najważniejszych kwestii naszych czasów – Rory Stewart, były Sekretarz stanu do spraw rozwoju międzynarodowego Wielkiej Brytanii
W ciągu ostatnich dwóch stuleci wzrost gospodarczy wyciągnął miliardy ludzi z ubóstwa i sprawił, że żyjemy dłużej i zdrowiej. W rezultacie nieskrępowana pogoń za wzrostem definiuje życie gospodarcze na całym świecie. Jednak ten dobrobyt ma ogromną cenę: pogłębiające się nierówności, destabilizujące technologie, zniszczenie środowiska i zmiany klimatu. Panuje dezorientacja. Dla wielu, w naszej erze anemicznego postępu gospodarczego, zmartwieniem jest spowolnienie wzrostu – w Wielkiej Brytanii, Europie, Chinach i innych krajach. Inni twierdzą, biorąc pod uwagę koszty, że jedyną drogą naprzód jest „degrowth”, czyli rozważanie kurczenia się naszych gospodarek. W tym czasie niepewności co do wzrostu i jego wartości, wielokrotnie nagradzany ekonomista Daniel Susskind napisał niezbędną lekturę. W szeroko zakrojonej analizie pełnej historycznych spostrzeżeń argumentuje, że nie możemy porzucić wzrostu, ale zamiast tego pokazuje, w jaki sposób musimy go przekierować, aby lepiej odzwierciedlał to, co naprawdę cenimy.
| Nazwa producenta | Wydawnictwo WEI |
| Miasto | Warszawa |
| Ulica, numer domu i lokalu | Al. Jerozolimskie 30/7 |
| Kod pocztowy | 00-024 |
| Kontakt mailowy | wydawnictwo@wei.org.pl |
| Kraj pochodzenia | Polska |
| Kraj produkcji | Polska |