MT BIZNES Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów Dixon Matthew, McKenna Ted - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów Matthew Dixon, Ted McKenna motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów

Dixon Matthew, McKenna Ted

978-83-8231-609-4

Nowy

MT Biznes

62,91 zł

69,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-10%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor Dixon Matthew, McKenna Ted
Rok wydania 2025
Ilość stron 240
Szerokość (mm) 141
Wysokość (mm) 215
Oprawa miękka ze skrzydełkami
Data premiery 2025-06-06
Wydawca MT Biznes

Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa – masz rację !Wydaje ci się!

„Muszę to przemyśleć” – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność.

Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji.

W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania.

Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż:

·odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży

·obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży

·ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką.

Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.

Matthew Dixon – autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. „Harvard Business Review”.

Ted McKenna – ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla „Harvard Business Review”. Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.

Produkty z tej samej kategorii