MT BIZNES
Brak produktów
Zobacz większe
Kurasiński Artur, Domaradzki Krzysztof
978-83-8231-674-2
Nowy
29 egz.
62,91 zł
69,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką
-10%
| Autor | Kurasiński Artur, Domaradzki Krzysztof |
| Rok wydania | 2025 |
| Ilość stron | 420 |
| Szerokość (mm) | 148 |
| Wysokość (mm) | 210 |
| Grzbiet (mm) | 25 |
| Wymiary | 148 x 210 x 25 mm |
| Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
| Data premiery | 2025-06-20 |
| Wydawca | MT Biznes |
Jak buduje się firmę wartą miliardy? Co sprawia, że niektóre start-upy przebijają się na globalnym rynku, a inne znikają w cieniu? Jakie decyzje prowadzą do sukcesu, a jakie mogą go przekreślić?
Startupowcy to pierwsza tak szczegółowa analiza polskiego ekosystemu start-upowego. Książka pokazuje, jak dwunastu przedsiębiorców, często zaczynając od zera, zbudowało firmy technologiczne wyceniane na setki milionów, a nawet miliardy złotych. To historie o innowacjach, ryzyku i strategicznych wyborach, które pozwoliły im zdobyć międzynarodowe rynki – od Europy po Amerykę Północną i Południową.
W książce znajdziesz:
sposoby polskich start-upów na zdobywanie światowych rynków
strategie wzrostu, finansowania i skalowania biznesu
kluczowe decyzje w budowie zespołu, sprzedaży i ekspansji zagranicznej
wyzwania, z którymi mierzą się founderzy – od presji inwestorów po stres i wypalenie.
To nie tylko zbiór inspirujących historii, ale przede wszystkim praktyczna wiedza o tym, jak budować biznes w dynamicznym i wymagającym świecie technologii.
Sukces ma swoją cenę – ta książka pokazuje, jaka ona jest naprawdę.
Krzysztof Domaradzki – dziennikarz „Forbesa” specjalizujący się w tematyce biznesowej, technologicznej i start-upowej. Od ponad dekady analizuje sukcesy polskich przedsiębiorców, bada strategie wzrostu firm i mechanizmy rządzące rynkiem innowacji. Współtwórca rankingu „50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie” oraz polskiej edycji listy „30 przed 30”.
Artur Kurasiński – przedsiębiorca, inwestor i ekspert w dziedzinie nowych technologii. Od ponad 20 lat obserwuje trendy rynkowe, doradza start-upom i pomaga w budowaniu strategii biznesowych. Współtwórca Auli Polska – jednego z najstarszych cykli spotkań dla start-upów – oraz konkursu Aulery. Autor jednego z najpopularniejszych polskich blogów o innowacjach i cyfrowej gospodarce.