MT BIZNES Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat Kurasiński Artur, Domaradzki Krzysztof - motyleksiazkowe.pl
Używamy plików cookies m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zamknij

Wydawcy

Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat Artur Kurasiński, Krzysztof Domaradzki motyleksiazkowe.pl Zobacz większe

Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat

Kurasiński Artur, Domaradzki Krzysztof

978-83-8231-674-2

Nowy

MT Biznes

62,91 zł

69,90 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

-10%

Stan: Ten produkt nie występuje w magazynie

Autor Kurasiński Artur, Domaradzki Krzysztof
Rok wydania 2025
Ilość stron 420
Szerokość (mm) 148
Wysokość (mm) 210
Oprawa miękka ze skrzydełkami
Data premiery 2025-06-20
Wydawca MT Biznes

Jak buduje się firmę wartą miliardy? Co sprawia, że niektóre start-upy przebijają się na globalnym rynku, a inne znikają w cieniu? Jakie decyzje prowadzą do sukcesu, a jakie mogą go przekreślić?

Startupowcy to pierwsza tak szczegółowa analiza polskiego ekosystemu start-upowego. Książka pokazuje, jak dwunastu przedsiębiorców, często zaczynając od zera, zbudowało firmy technologiczne wyceniane na setki milionów, a nawet miliardy złotych. To historie o innowacjach, ryzyku i strategicznych wyborach, które pozwoliły im zdobyć międzynarodowe rynki – od Europy po Amerykę Północną i Południową.

W książce znajdziesz:

sposoby polskich start-upów na zdobywanie światowych rynków
strategie wzrostu, finansowania i skalowania biznesu
kluczowe decyzje w budowie zespołu, sprzedaży i ekspansji zagranicznej
wyzwania, z którymi mierzą się founderzy – od presji inwestorów po stres i wypalenie.
To nie tylko zbiór inspirujących historii, ale przede wszystkim praktyczna wiedza o tym, jak budować biznes w dynamicznym i wymagającym świecie technologii.

Sukces ma swoją cenę – ta książka pokazuje, jaka ona jest naprawdę.

Krzysztof Domaradzki – dziennikarz „Forbesa” specjalizujący się w tematyce biznesowej, technologicznej i start-upowej. Od ponad dekady analizuje sukcesy polskich przedsiębiorców, bada strategie wzrostu firm i mechanizmy rządzące rynkiem innowacji. Współtwórca rankingu „50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie” oraz polskiej edycji listy „30 przed 30”.

Artur Kurasiński – przedsiębiorca, inwestor i ekspert w dziedzinie nowych technologii. Od ponad 20 lat obserwuje trendy rynkowe, doradza start-upom i pomaga w budowaniu strategii biznesowych. Współtwórca Auli Polska – jednego z najstarszych cykli spotkań dla start-upów – oraz konkursu Aulery. Autor jednego z najpopularniejszych polskich blogów o innowacjach i cyfrowej gospodarce.

Produkty z tej samej kategorii